بررسی ۲ ست لوازم تحریر؛ ابزارهای ضروری درس خواندن

سال تحصیلی جدید آغاز شده است و مثل هر سال، یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های پدر و مادرها آماده کردن شرایط و لوازم مورد نیاز فرزندان برای درس خواندن است. حتما با سر زدن به فروشگاه‌ها دیده‌اید که تنوع لوازم تحریر چقدر زیاد است و این موضوع می‌تواند بسیار گیج‌کننده باشد و حتی موجب شود وسایل غیر ضروری خریداری کنید که بعدا هیچ استفاده‌ای از آن‌ها نخواهد شد. بنابراین در ویدیوی آنباکس و بررسی این هفته به سراغ ۲ ست لوازم تحریر رفته‌ایم که همه‌ی ابزارهای ضروری برای درس خواندن بچه‌ها را شامل می‌شوند. با ما همراه باشید.

با دست پر به مدرسه بروید

روزهای آخر تابستان، حال ‌و ‌هوای خاصی برای دانش‌آموزان دارد. خرید کیف جدید، دفتر، مداد، خودکار و لوازم‌التحریر موردنیاز دیگر، بخش زیادی از دانش‌آموزان را سر ذوق می‌آورد. نکته‌ی مهم درباره‌ی خرید لوازم مورد نیاز مدرسه، انتخاب بهترین گزینه‌‌ای است که هم کیفیت و هم قیمت مناسبی دارد. هم‌چنین هماهنگی کیف، جامدادی، خودکار و غیره، با یکدیگر ازنظر اندازه، طراحی و کارایی اهمیت دارد. در صفحه‌‌های پیش رو، با پیشنهاد‌های ما برای خرید کیف و لوازم‌التحریر مدرسه آشنا خواهید شد، تا بتوانید لوازم‌التحریر مورد نیازتان را به راحتی از رسته‌ی لوازم‌التحریر دیجی‌کالا انتخاب کنید.

کوله‌پشتی کلیپس مدل LSB7415

ست لوازم تحریر برای مصارف مختلفی ساخته می‌شوند؛ درنتیجه بهتر است کوله‌پشتی را بسته‌ به نیاز‌مان انتخاب کنیم. کیفی را برای مدرسه انتخاب کنید که بتوانید آن را روی دوش‌تان بیندازید. به این ترتیب وزن به صورت مساوی روی شانه‌هایتان تقسیم می‌شود و احساس خستگی کمتری می‌کنید. کوله‌پشتی کلیپس LSB7415 محصولی مناسب برای حمل کتاب و لوازم‌التحریر است. استفاده از دو ابر در قسمت پشتی کوله، حمل کیف را برای شما راحت‌تر می‌کند.

جامدادی اونر مدل Animal

یکی از کاربردی‌ترین ابزار مدرسه  برای حمل خودکار، مداد، پاک‌کن و هر نوشت افزار دیگری است. جامدادی اونر مدل Animal محصولی با طراحی بسیار ساده و زیبا و باکیفیت ساخت بالاست. این مدل از پارچه‌ی مقاوم ساخته‌شده و تنها ۵۸ گرم وزن دارد.

‌ ‌

Go_to_School_3_No10

دفتر مشق کلیپس طرح گورخر ۱۰۰ برگ

دفتر مشق، وسیله‌ی مورد نیاز تحصیل ‌به‌ویژه در دوران ابتدایی و دبیرستان است. طراحی روی‌ جلد دفتر مشق، می‌تواند روی شوق دانش‌آموز در انجام تکالیف‌اش تاثیر‌گذار باشد. دفتر مشق کلیپس طرح گورخر، محصولی با طراحی خاص، زیبا و با‌کیفیت است که جلدی از مقوای سخت دارد.

دفترچه یادداشت جیبی طرح تن‌تن

یادداشت کار‌های روزمره، تکالیف مدرسه، نکات مهم درسی و بسیاری موارد دیگر، به یک دفتر‌چه یاد‌داشت مناسب نیاز دارد. طرح روی جلد دفترچه یادداشت جیبی طرح تن‌تن مصور یکی از بخش‏های داستانی تن‏تن است و محصولی ویژه در مقایسه با دیگر کالا‌های مشابه‌اش به‌حساب می‌آید. حمل این مدل به دلیل ابعاد نسبتا کوچک و وزن کم‌اش راحت است.

‌ ‌

Go_to_School_4_No10

خط کش ۲۰ سانتی‌متری آریا

خط‌کش ۲۰ سانتی‌متری آریا محصولی با طراحی بسیار ساده و درعین‌حال کاربردی است که بدنه‌ی آن جنس مقاومی دارد. این مدل با بدنه‌ی شفاف، مناسب برای استفاده در مدرسه و اداره است.

‌ ‌

Go_to_School_5_No10

خودکار پنتر مدل SP-101

خودکاری را انتخاب کنید که روان‌‌ و سبک‌ باشد و دست شما را هنگام نوشتن خسته نکند. خودکار پنتر مدل SP-101 محصولی سبک، روان و خوش‌ساخت است. قطر نوک این مدل به یک میلی‌متر می‌رسد و رنگ‌های متنوعی دارد. با خودکار پنتر می‏توانید روان، سریع و خوش‌رنگ بنویسید.

مداد نوکی استدلر مدل تریپلاس میکرو ۷۷۴

به تراشیدن نیاز ندارد و انتخاب ماندگارتری است. مداد نوکی استدلر مدل تریپلاس محصولی نام‌آشنا و خوش‌ساخت است که هم کیفیت ساخت خوب و هم قیمت مناسبی دارد. هنگام نوشتن با این مدل می‌توانید نوک اضافی را به داخل بکشید تا از شکستن نوک جلوگیری شود.

مداد مشکی فابر کاستل

مداد مشکی فابر کاستل، سبک، ساده و کاربردی ساخته‌شده است. این مدل درجه‌ی سختی نوک HP دارد و پررنگ و روان‌ است؛ هم‌چنین استفاده از طراحی شش‌ضلعی در بدنه‌ی این محصول، سبب شده تا دست شما هنگام نوشتن خسته نشود.

‌ ‌

Go_to_School_6_No10

مداد نوکی ۰.۷ میلی‌متری ویولت

ست لوازم تحریر ساده، سبک و مقرون‌به‌صرفه، سه ویژگی اصلی مداد نوکی ویولت هستند. ضخامت نوک مدادنوکی ویولت ۰.۷ میلی‌متر است و رنگ‌های متنوعی هم دارد؛ هم‌چنین به یک پاک‌کن مجهز است.

پاستل روغنی ۱۶ رنگ استدلر مدل Noris Club

پاستل روغنی ۱۶ رنگ استدلر مدل Noris Club، محصولی خوش‌ساخت با قیمتی مناسب است. در بسته‌ی این محصول  ۱۶ عدد پاستل روغنی وجود دارد که به آسانی نمی‌شکنند.

مداد رنگی ۴۸ رنگ فابر کاستل مدل Classic

مداد رنگی ۴۸ رنگ فابر کاستل، محصولی خوش‌ساخت و مقرون‌به‌صرفه است. مداد‌‌رنگی‌های این مدل درجه سختی B و طراحی شش‌ضلعی دارند و رنگ‌آمیزی با آن‌ها خسته‌کننده نیست.

مدیر سایت
ارسال دیدگاه