ماشین حساب شارپ CS2130

چرا ماشین حساب شارپ CS2130 ؟

 

بی شک یکی از محبوبترین و کاربرپسندترین ماشین حساب های شارپ در تمام طول مصرف این دستگاه ها CS2130 بوده و هست.
شارپ CS2130 اما چرا؟ کاربری آسان ،، دکمه های روان ،، شماره های بزرگ ،، صفحه نمایش واضح ،، اندازه مناسب
  • شرکت شارپ | نمایندگی ماشین حساب های شارپ | تعمیرات ماشین حساب شارپ | 02189392

چرا ماشین حساب شارپ CS2130 ؟ | بی شک یکی از محبوبترین و کاربرپسندترین ماشین حساب های شارپ در تمام طول مصرف این دستگاه ها CS2130 بوده و هست.

شارپ CS2130

کدامیک از این عوامل باعث محبوبیت این مدل از شارپ شده.؟؟

با کارشناسان ما همراه باشد تا دلیل این محبوبیت را بدانید:

بی شک ماشین حساب شارپ CS2130 را محبوب کارمندان دایر حسابداری در هر شرکت و یا اداره و مجموعه میدانند چراکه بیش از هر چیز روان کار کردن این ماشین برای انجام محاسبات و تراکنش های بالا توسط افراد چیره دست در دایره مالی که با سرعت انگشتان دست اتفاق میافتد را با این مدل بیش از هر مدل دیگری از شارپ سهل و آسان کرده است.

 

شارپ CS2130

 

چطور CS2130 به یک ماشین حساب محبوب تبدیل شد ؟

بهرمندی از کلیدهای بزرگ و روان که با کوچکترین اشاره توسط راور اصلاعات را برروی صفحه نمایش ظاهر میکند و بیش از حد انتظار نرم و کاربردیست. از طرفی وضوح نمایش ال سی دی همچون ماشین های لامپی گران قیمت و تعداد کاراکترهای صفحه نمایش از دیگر مزیت های شارپ CS2130 به شمار میرود.

ترانس قوی با بهره گیری از پاور مناسب برای این دستگاه با توجه به تغذیه مین برد اصلی و استفاده از متریال بسیار عالی در کشیت برد و راور همچنین فلت عای برای اتصال صفحه نمایش شارپ CS2130 به مین اصلی یکی دیگر از علل کیفیت بالای این مدل است.

اندازه مناسب ابعاد کم جاگیر اما بسیار کاربردی برای کار برروی میز کاربران این مدل از شارپ . همچنین کیفیت بدنه و قاب و پایه نگه دارنده دستگاه در برابر ضربه و زمین خوردن دستگاه از دیگر مزایای این دستگاه محبوب به شمار میرود

 

قیمت شارپ CS2130

قیمت متعادل نسبت به نوع کاربری و کیفیت به کار رفته در این مدل نیز دلیل انتخاب مراکزی ست که به دنبال کاهش هزینه های خود هستند.

یکی از ایراداتی که این مدل را شدیدا دچار چالش فراوان کرده وجود نمونه های غیر اصلی و فیک از این دستگاه هست. که به دلیل وفور در بازار و عدم نظارت مراجع ذیصلاح متاسفانه محبوبیت این مدل را خدشه دارکرده. همچنین شباهت بسار زیاد نمونه های تقلبی تولید شده در بازار نیز تشخیص CS2130 اصلی از غیر اصلی را برای مصرف کنندگان ماشین حساب های شارپ دشوار نموده است.

 

تعمیر شارپ CS2130

چطور CS2130 به یک ماشین حساب محبوب تبدیل شد ؟

 

عدم وجود چاپگر در این مدل که البته با توجه به نوع کاربری نیازی به آن نیست ولی برای برخی از مشتریان سوال برانگیز است. تفاوت قیمت در مراکز مختلف شارپ SHARP متاسفانه از دیگر نکات مبهم در ذهن خریداران این محصول است.

بیشترین گزارشات واصله از مرکز خدمات ماشین حساب های شارپ در ایران حاکی از عدم رعایت کاربری صحیح از این دستگاه توسط کاربران است. همچنین استفاده نادرست از صفحه کلید و ضربه های مداوم آن را خراب میکند . که گویی عادت هر حسابدار در استفاده از ماشین حساب هست این امر را تشدید میکند.

خرابی راور دستگاه یا همان صفحه ژله ای زیر کلیدها که واطه اتصال کلیدها به کشیت برد و عامل اصلی انتقال دستورات به مین اصلی و نهایتا صفحه نمایش هست به همین دلیل اتفاق میافتد.

تعمیر شارپ CS2130

غالب خرابی های این مدل به تعویض راور / تعویض صفحه نمایش CS2130 مربوط می شود . تعویض برد اصلی ماشین حساب / تعویض فلت شارپ 2130 / و مواردی از این قبیل منجر به خرابی نیز میشود. بهره گیری از کلید های کنترلی در قسمت بالای صفحه کلید در این مدل نیز یکی از نقاط قوت و قابل توجه کاربران هست . چراکه این کلید ها در مدل های دیگر با توجه به امکانات محاسباتی دستگاه کمتر رابط کاربری ملموسی را برای کاربر ایجاد میکند.

همچنین بهره مندی از پنل نوری برای استفاده از دستگاه در مواقعی که باطری دستگاه ضعیف و یا رو به اتمام  است. و استفاده دو منظوره باطری و نور در کنار یکدیگر یاز دیگر محاسن این مدل دوست داشتنی به شمار میرود.

کاربری های نادرست ماشین حسابها

بصورت معمول با توجه به انواع کاربری در استفاده  مصرف کنندگاه ماشین حساب شارپ CS2130 را میتوان تقریبا مطابق هر نوع کاربری و سلیقه از دانشجویی تا حسابداری از کار در منازل تا کار در ادارات و چه بصورت کم کار و یا در جاهای پرکار دانست. بیشترین ظرفیت درخئاست برای این مدل و کمترین خرابی نیز برای این محصول محبوب ثبت شده است.

الیته بیشترین گزارشات خرابی در مورد ایراداتی بوده که بعلت عدم کاربری درست اتفاق افتاده .

همچنین در صورت استفاده صحیح و استاندارد با کمترین گزارش خرابی در این مدل از ماشین حساب های sharp خواهیم بود

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه