برندهای معروف لوازم التحریر

 

امروز کمتر اثری از کتاب‌های درسی و وسایل و لوازم التحریر هایی که زمانی نه‌چندان دور بازار را قبضه کرده بودند باقی مانده است. دفترمشق‌های «۱۰۰ برگ» و آن معلم گرافیکی پای تخته جای خود را به دفترهای فانتزی رنگارنگ داده‌اند. دیگر خبری از تراش‌های شمشیرنشان و آینه‌دار نیست، مدادهای شترنشان و پاک‌کن‌های آبی و نارنجی پلیکان به فراموشی سپرده‌ شده‌‌اند و جامدادی‌های آهنربایی، لیوان‌‌های تاشو و سازدهنی و خودکارهای قدیمی چندرنگی را که با فشار دکمه رنگ‌های آن‌ها عوض می‌شد، در کم‌تر فروشگاه لوازم التحریر می‌توان یافت. امروز اما ابزارهای تحریر با برندهای مختلف‌شان بسیار فراتر از این چند قلم کالا و چند عنوان محدود رفته‌اند. هر وسیله‌ای را می‌توان از بین ده‌ها برند مختلف و صدها کالای مشابه انتخاب کرد. شناخت این برندها و آگاهی از محدوده‌ی فعالیت‌شان به خرید بهتر ما کمک خواهد کرد. صفحات پیش رو به همین منظور برای شما تدارک دیده شده است.

 

 

CARAN d’ACHE

«کارن‌داش» یک شرکت سوئیسی است که سابقه‌ای ۱۰۰ساله‌ در زمینه‌ی تولید لوازم‌التحریر اداری، تحصیلی و حرفه‌ای دارد. کیفیت بالای محصولات این شرکت در بازار‌های جهانی تضمین ‌شده‌است.

کالاهای خوش‌ساخت کارن‌داش قیمت بسیار مناسبی دارند. از محصولات کارن‌داش می‌توان به انواع مدادرنگی، خودکار، مداد نوکی و… اشاره کرد. در جشنواره‌ی فروش لوازم‌التحریر می‌توانید محصولات با‌کیفیت کارن‌داش را از دیجی‌کالا تهیه کنید.

EUROPEN

برند:  «یوروپن» (Europen) در سال ۱۹۹۹ میلادی تاسیس شد. این برند اولین فعالیت تجاری مشترک کشور‌های اروپایی بعد از تشکیل اتحادیه‌ی اروپا بود.

«یوروپن»  بیش از ۱۵ سال است که در زمینه‌ی طراحی و ساخت خودکار و روان‌نویس‌های کلاسیک و حرفه‌ای، فعالیت‌ گسترده‌ای در بازار‌های جهانی به‌ویژه اروپا انجام می‌دهد. تمرکز اصلی یوروپن روی طراحی محصولات خاص و منحصر‌به‌فرد است. در لیست محصولات این برند اروپایی، ست‌های روان‌نویس و خودکار مخصوص هدیه هم دیده می‌شود. در صفحه‌ی پیش  ‌رو با بهترین محصولات یوروپن در جشنواره‌ی فروش لوازم التحریر دیجی‌کالا آشنا شوید.

‌ ‌

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه